onsdag 29 september 2010

Mail

"Se (bilderna t.ex) Men kanske profilen ännu hellre.
Värdera
Tänk efter
Jag tror minsann att jag kan passa in på det du söker, ja om det nu inte måste klaffa till punkt och pricka (men bra nära iaf), men jag är hursom helst en trevlig, charmig och sexuell kille med en glimt i ögonvrån och alltid nära till ett skratt. Fan vad med superlativ det blev där då men det får väl gå. *s*

Så ta chansen....som i triss, plötsligt händer det *ler* Ja du vet vad jag menar om du sett den eländiga reklamen med gotändsk dialekt.
Meningen är att du ska tolka detta som att om man inte spelar så kan man inte vinna heller...så sätt igång, vinn och spela för tusan ;)

Seriös är jag så det förslår vilket man ju tyvärr inte kan säga om en hel del tomtar som figurerar på dessa sidor :/

Med vänlig hälsning"

1 kommentar: