söndag 26 september 2010

Mail

"Godafton. En trevlig cool hunk här till dig och kanske även din väninna..vi kanske ses du och jag bara sådär på stan en kaffe ett glas vad vet jag..du kanske önskar ta med din väninna el du kanske samtidigt söker en väninna..vad vet jag...det finns bara så många trevliga spännande möjligheter...du kanske är lite av samma person som mig...lite internationell i tanken...en kaffe är en kaffe och inget mer...det kanske blir mer kanske inte...men ses bara sådär är oftast väldigt trevligt säger mina erfarenheter...men är du singel?"

3 kommentarer:

  1. det märks på hans hetsiga formuleringar att han i alla fall är ärlig om att han är koffeinist

    och ärlighet är ju som vi alla vet grunden i alla väl fungerade relationer

    SvaraRadera
  2. Ja, jag tror jag ska hugga tag i första bästa väninna och en kaffe eller ett glas eller vad vet jag?

    SvaraRadera
  3. "lite internationell i tanken"

    Nog för att kaffe inte är från Sverige, men...

    SvaraRadera